2010. március 24., szerda

Krókusz ül a fűben

A héten kirobbant a tavasz, csodálatos hogy szinte egyik percről a másikra bújnak elő a kis virágok a fűből. Ősszel kaptam pár tucat krókuszhagymát. Szerettem volna ha a tavasz kis hírnökei a lehető leghamarabb virágoznának, ezért már tavaly tél végén megnéztem melyik kertrészre süt leginkább nap, hol olvad el leghamarabb a hó, s később igyekeztem pontosan erre a területre ültetni a hagymákat. A módszer bevált, mindenkinek ajánlom. A jó helyre került hagymák napokkal korábban kezdtek virágozni, mint kevésbé szerencsés helyre került társaik.



S bár sok agyalással, szinte mérnöki pontossággal megterveztem mindegyik hagymacsoport helyét, egyre nem gondoltam. A kutyáinknak is van annyi esze, hogy tudják hol lehet a legkellemesebben napfürdőzni. Hát persze, hogy a hagymakupacok tetején. Viszont így közösen jól mutatnak majd a fotókon…

Nincsenek megjegyzések: