2012. február 1., szerda

Meleg pulcsik lilában

Ma két újabb pulóvert sikerült befejeznem. Már hetekkel ezelőtt elkészültem a kötéssel, csak az összeállításuk maradt el. A kötött részeket kétféleképpen szoktam egybedolgozni, saját fonalával, vagy gépselyemmel. A norvég mintás felső anyaga puha moher jellegű fonal, elég vékony, így az összeállításhoz is ezt használtam. Vettem egy vastag nagy lyukú „subatűt”, és ezzel egyszerűen egymáshoz öltögettem a darabok szélszemeit. A varrás egyáltalán nem látszik (akkor sem ha az öltések kissé egyenetlenek) teljesen belesimul a kötésbe.



A cikcakkmintás pulóver alapanyaga kissé vastagabb, 100 % pamut fonal. Ennél inkább cérnát használtam. A módszer alapvetően ugyanaz, a darabok szélszemeit öltögetem egymáshoz, viszont itt nagyon figyelek, hogy a cérna a lehető legkevésbé látszódjon, inkább több apró öltést használok, és természetesen a fonal színével egyező árnyalatú cérnát.


Nincsenek megjegyzések: